Дарфреш

„Дарфреш“ е регистрирана търговска марка на Cryovac Inc, САЩ. Технологията е внедрена през 2004 година и в момента представлява най-добрата съществуваща система за пакетиране. Прилага се за изключително широк кръг от пресни, пушени и сушени меса и месни продукти.

В България технологията „Дарфреш“ се внедрява за първи път от фирма „ЛОТОС“ ООД. През 2007г. започва предлагане на продукти с опаковка „Дарфреш“ с търговска марка „ЛОТОС“.

Опаковката „Дарфреш“ гарантира оптимална защита на продукта:

  • Осигурява прецизен вакуум, който плътно обвива продукта;
  • Съхранява естествените качества на продукта – цвят, аромат, съставки;
  • Води до херметично затваряне, което запазва свежестта на месото;
  • Не позволява замръзване във фризера.

Предимства за търговци:

  • Ограничава и оптимизира разходите за транспорт, съхранение и експониране;
  • Повишава трайността на продукта;
  • Осигурява гъвкавост при управление на поръчки и инвентаризация;
  • Помага за оптимизиране на рафтовото пространство;
  • Позволява удобен и ниско разходен модел на вертикално излагане;
  • Свежда до минимум фирата на продукта;
  • Засилва усещането за продукти от най-висок стандарт;
  • Продуктите с „Дарфреш“ се забелязват;
  • Клиентът е привлечен от гладката повърхност на продукта, обвит плътно по неговата форма.

Предимства за потребители:

  • Съхранява естествените качества на продукта – цвят, аромат, съставки;
  • Създава силно атрактивен 3D ефект, който насочва клиентите към рафта;
  • Продуктите с опаковка „Дарфреш“ са новост за българския потребител;
  • Потребителите са сигурни в трайността на продукта.