Дарфреш
„Дарфреш“ е регистрирана търговска марка на Cryovac Inc, САЩ. Технологията е внедрена през 2004 година и в момента представлява най-добрата съществуваща система за пакетиране. Прилага се за изключително широк кръг от пресни, пушени и сушени меса и месни продукти.
В България технологията „Дарфреш“ се внедрява за първи път от фирма „ЛОТОС“ ООД. През 2007г. започва предлагане на продукти с опаковка „Дарфреш“ с търговска марка „ЛОТОС“.
Опаковката „Дарфреш“ гарантира оптимална защита на продукта:
- Осигурява прецизен вакуум, който плътно обвива продукта;
- Съхранява естествените качества на продукта – цвят, аромат, съставки;
- Води до херметично затваряне, което запазва свежестта на месото;
- Не позволява замръзване във фризера.
Предимства за търговци:
- Ограничава и оптимизира разходите за транспорт, съхранение и експониране;
- Повишава трайността на продукта;
- Осигурява гъвкавост при управление на поръчки и инвентаризация;
- Помага за оптимизиране на рафтовото пространство;
- Позволява удобен и ниско разходен модел на вертикално излагане;
- Свежда до минимум фирата на продукта;
- Засилва усещането за продукти от най-висок стандарт;
- Продуктите с „Дарфреш“ се забелязват;
- Клиентът е привлечен от гладката повърхност на продукта, обвит плътно по неговата форма.
Предимства за потребители:
- Съхранява естествените качества на продукта – цвят, аромат, съставки;
- Създава силно атрактивен 3D ефект, който насочва клиентите към рафта;
- Продуктите с опаковка „Дарфреш“ са новост за българския потребител;
- Потребителите са сигурни в трайността на продукта.